Bloggintresserade

21 sep. 2019

Vad är närmaste ditt hjärta? 💚💙💜🧡


Närmast hjärtat! ❤️

Vilka, vilket, vad är närmast ditt hjärta?

Fick fundera en god stund över detta ämne! 
Vad är viktigt för mig? Vad i livet är det som är närmast hjärtat?

Det som ploppar upp är familjen, min man och barn och barnbarnen och deras hälft. Släkt och vänner inte att förglömma.
Det andra är hjärtats tro, vad förlitar jag mig på? Tror att bönen är en del av min tro. Bönen ger kraft och förtröstan. Man blir lugn och  man litar på att Gud hör böner. 
Att ha hälsa är det tredje som kommer i mina tankar.  

Sen funderar man vilken av dessa tre, känns som viktigaste och närmast hjärtat?

Fick nog börja ändra på ordningsföljden!

1. Tron/ Bönen🙏🏼
2. Familjen👫👫💑
3. Hälsan 🥗🥒🥬🍅🥦🍇🍉🚴‍♀️🚣🏼‍♀️🤽🏼‍♀️

Detta var mina 3 viktiga upplevelser som är närmast hjärtat!
Vilka är dina viktigaste händelser och upplevelser, som är närmast ditt hjärta?❤️

Allt gott till dig! 

Tita





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar