Bloggintresserade

2 dec. 2016

Det är i dag vi lever!

Idag!


Den tid som har gått kan vi inte få tillbaka, även om vi kan lära av den.

Framtiden är inte ännu vår, även om vi planerar för den. Vår tid är nu.

Vi har bara idag.”

citatet av Charles Hummel, författare

Vår tid är nu!

Vi lever idag!

Det är idag som vi skall börja tänka, tänka positivt om dagen, om livet.

Ta till vara det som är bra, och det som är där i det förgångna.

Glömma det som har varit dåligt och finn glädje i dagen som är i dag.


Vad skall vi då göra?

Säg åt din familj att du älskar dem!

Säg åt dina närmaste att du bryr dig!

Säg åt dem som bryr sig, ett TACK!

Det är nu då man lever som man skall säga åt dem som finns nära,

att jag bryr mig om er och tack för att ni finns.

Så till min familj och deras familjer.

Jag bryr mig om er och tack för att ni finns!

Glad och tacksam!

TITA





2 kommentarer: