Bloggintresserade

26 okt. 2016

Till mina barn och familjer, tankar och bön under natten

”Må Herren vara med dig alltid och överallt.”

Herre ta hand om de mina, eftersom jag själv inte kan och lyckas. Jag överlåter alla mina barn och barnbarn och familjer i din vård och omsorg! 

Jag ber också för de människor som bett om förbön, för sina olika problem, jag ber ta hand om dem alla och visa din väg för dem, och låt under ske ännu idag och hela dem och hjälp dem att känna din stora kärlek och omsorg! 

Herre, ta bort de onda makterna i världen, som regerar och förstör, låt din kraft från ovan visa vem som är Herre och mästare över våra liv! 
Ty av nåden ären I frälsta genom tro -- och det icke av eder själva, Guds gåva är det -- står det i Bibeln. 

Jag ber ännu en gång ta hand om de mina och led dem på rätta vägen för ditt namn skull!
Amen

Amen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar