Bloggintresserade

30 sep. 2012

Höstblommor 2012


Härligt jag lever upp av blommor. 
Jag tog in en kvist av mina röda rosor, 
satte i en vas på vardagrumsbordet.




Hortensian lever fortfarande.
Veckorna går och nu är det 30.09 2012

En buske med gula blommor blommar fortfarande
Ölandstokan, säger de att den heter.



Jag tycks vara speciallist på att kastta blommor,,,
Kan ni gissa var jag hittade denna blomma?
Förstås i komposten.
Dit åker allt som har vissnat.....  ;)


Hösten är ohjälpligt här....Kallt,
nästan på minus grader

Mina älskade rosor här i en lång rad, provade knäppa den med många olika program i Canon kameran. 
Det blev både bättre och sämre....




 Och en ensam tomat väntar på att få någon som äter upp den
Naturen är underbara, bara vi skulle förstå att tänka så. 
Ta vara på alla årstiderna och se det vackra!
TITA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar