Bloggintresserade

22 dec. 2010

Motion en kall vinterdag!

Tur att man har kameran med när man far ut och motionerar. Det var en härlig men kall vinterdag när jag for ut. Var och hälsade på min yngre syster och det var tur att det var en solig dag.

Det är viktigt att när man är ute i naturen att man ser det vackra och kan njuta av det. Naturen ger mycket när man ser och upplever den.
Speciellt naturmänniskor som trivs i naturen behöver ofta få vara där och lyssna på olika ljud. Det kan vara fåglar som kvittrar men det kan vara vågor som slår mot en klippa och blåsten som blåser. Allt detta har sin skönhet. Det är att ta åt sig och lära sig se det vackra.
Det som jag önskar att jag skulle kunna köpa någongång är en kamera som har ZOM, som också är digital. Om man skall ha en bra sådan, kostar den 1000€ minst. Jag skall börja spara till en sådan kamera. Förresten så har jag nog en fin kamera den heter Canon Ixus 8015 och den tar nog verkligen fina foton, fast inte fina närbilder. Jag älskar blommor i naturen och de är dessa som jag skulle önska fotografera. Nå jaa man får inte allt man önskar. Men det kan ju vara i bakhuvudet så att jag får det sparat.
TITA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar