Bloggintresserade

19 okt. 2019

Lyssna och följ❣️

Lyssna och följ!

19.10.2019..kl.10:00
När jag på årets början skrev ett mål för detta år var det Låt Gud leda dig!

Och hela året fram till dags datum, har Gud lett mig och jag har fått känna Guds närvaro i olika tillfällen under dagen, under allt som skett under detta år. Jag har varje dag bett om Guds ledsagan med det jag säger och gör och skriver. Gud har varit med och det tror jag att han fortsättningsvis är. 

Följande ord läste jag ur tidningen Dagen som jag citerar här nedan.

”Du som har öron, hör vad Anden säger till dej!
Uppenbarelseboken 2:11 Vi kan alla höra Andens viskning om vi bara medvetet tränar vårt inre öra. Guds Ande talar genom samvetet, kloka medmänniskor och på tusen andra sätt. Den som tar sig tid att lyssna och följa, om än i det lilla, kan se fram emot ett spännande liv.”

Detta Bibelord får följa mig framledes varje stund!

🙏🏼❤️🙏🏼
Till er alla! 
Tita

(Lånad bild från Piplia)



1 kommentar:

  1. Det har jag också fått uppleva många gånger, då jag lyssnat till hjärtats röst. Ifall jag inte lyssnat, så återkommer känsla och då bör man nog ta tag i uppmaningen. Trevlig helg !

    SvaraRadera