Bloggintresserade

28 sep. 2020

Voisi ajatella: Onko näin? Att fundera: Är det såhär? 🤔


On pakko jakaa yhden kirjoituksen, oli niin todellinen juttu, joku ihminen oli kirjoittanut tämän netissä, ja voi vaan todeta että jutussa on perää, monessa asiassa!
Itsekyys, itsekeskeinen elämä on tullut tämän päivän risti! Voin kysyä vaan, minkähän takia?
Kopioin tähän kirjoituksen! 
Kommer att försöka översätta skriveriet också på svenska. Hoppas jag klarar av det! 😉

”Pitää kertoa yks juttu!
Tapasin kerran yhden ihmisen, johon uskoin rehelliseksi!
Kerroin omia juttuja hänelle! Ei olis pitänyt sitä tehdä, mutta tein kuitenkin niin. Sain pettyä taas kerran!
Sitten huomasin, että hänhän on valehtelia, ei edes pysty kertomaan omia asioita rehellisesti, ja kertoilee ja levittää virheellisia juttuja joka ei ole totta! 
Miksi pitää mustamaalata muita ihmisiä? Miksi pitää ylistää oma itsensä, silloinkin kun ei ole rehellinen itselle eikä muille?  Onko tänä päivänä itsekkyys, ylesynyt niin että on pakko alistaa muita ihmisiä, että luulee tulevansa paremmaksi jos mustamaalaa toisen! 
Kysyn?
Onko tämä oikein? 
Miksi on valehtelu ja vääristely ja pimittäminen ylesynyt? 
Onko kellään tähän vastaus? 
Niin minä voisin vaikka vastata, omaan kirjoitukseen: Silloin kun elämällä menettää empaattisen kyvyn niin silloin alkaa ylistää itseänsä, enemmän kun nähdä muita ihmisiä ja kunnioitta heitä. Silloin alkaa mustamaalata toista ihmistä, että oma kuva tulis paremmaksi, että voitais ylistää minua ja toiset voisivat sanoa että kylläpä olet kaunis, ja onpa sinulla hienot vaatteet! Hyödynnetään toisia kaikella lailla, ja sen jälkeen heitetään kaikki roskiin ja väärennetään asioita oman mielihyvän vuoksi!
Onnistuukohan elämä jatkossa jos näin teet? 
Sanonpa että ei onnistu! Tällä lailla jää onnellisuus vaan haaveiluun!”

Totisesti voin vaan sanoa että olipa hyvin kirjoitettu!
Yritän kääntää ruotisiksi myös!

På svenska:

Jag måste dela en skrift, detta var en intressant berättelse, någon hade skrivit det online, och man kan bara säga att det finns en sanning i berättelsen, på många sätt!
Själviskhet, självcentrerat liv har blivit dagens kors! Jag kan bara fråga, varför?
Jag kopierade den här artikeln!

”Jag måste säga en sak!
Jag träffade en gång en person som jag trodde var ärlig!
Jag berättade för honom / henne, mina egna grejer! Jag skulle inte ha gjort det, men jag gjorde det. Jag blev besviken än en gång!
Sedan fick jag reda på att han/ hon är en lögnare, kan inte berätta sina egna saker ärligt, och berättar och sprider falska saker som inte är sanna!
Varför svartmåla andra människor? Varför ska man berömma sig själv, är inte inte ens ärlig mot sig själv eller andra? Är idag själviskhet, och att upphöjd sig själv viktigt, så att man underkasta andra människor som tror att man kommer att bli bättre om man svärtar en annan!
Jag frågar?
Är det här rätt?
Varför är lögn och snedvridning och svarmålning av andra blivit vanligt?
Har någon svar på detta?
Så jag kan till och med svara på mitt eget skrivande: När livet tappar sin empatiska förmåga, börjar det berömma sig själv, mer än man ser andra människor och respekterar dem. Det är då man börjar utpeka  en annan person så att den  egen image blir bättre, att andra kan berömma och andra kan säga att ja du är vacker och har fantastiska kläder! Man börjar dra nytta av andra på alla sätt och kasta sedan allt i papperskorgen och förfalska saker för sitt eget nöje!
Kommer livet att lyckas i framtiden om man gör det?
Lyckas livet  om man gör detta på så vis? På detta sätt är lycka bara  en dröm! ”

Så sant skrivet håller med skribenten!
Jag försökte översätta till svenska hoppas det blev ungefär rätt!

Vi borde alltid tänka efter före hur vi beter oss i livets olika skeden!

Allt gott till er alla!
Tita!

Bilden är lånad från nätet
Kuva on lainattu netistä
Endel av texten är lånad från nätet men namnet fattades.
Översättningen till svenska har jag försökt göra!
Osa tekstistä on lainattu netistä ja olen yrittänyt kääntää tekstin ruotsiksi! /KL



 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar