Bloggintresserade

3 feb. 2023

Dejt med en som jag varit gift med från 1975%

 Idag blev det en trevlig dejt.
Jag meddelade gubben, att du skall vara kl 12:30,  på ABC.
Jag for gående dit, för att få dagens motion.
Där serverades Jägarbiff med svampsås.
Jättegott!
Och gubben var 5 minuter tidigare på plats än jag, som hade erbjudit dejten!
🤣😂 
Berättade åt våra egna barn, att jag och pappa deras for på dejt till abc. Fick endast en trevlig reaktion av nästyngsta barnet, en skratt gubbe😂
De andra reagerade inte, med annat än med tummen upp! 
Dejt som dejt, träff som träff. 
Vilket uttryck är passligt att användas, när man varit gift sen 1975?
När dejten var klar, efter 1 timmes lunch, for gubben hem och fortsatte såga ved och gumman promenerade hem.
Båda var nöjda och glada och båda fick fortsätta med sina hobbyn.
Lite omväxling behövs i vardagen.
Så ta och dejta med din parners så ser du hur trevligt det kan vara!

Tita












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar