Bloggintresserade

24 jan. 2021

Pausläge eller viloläge?





(Pausläge)

Jag beundrar Kronblom! Jaa varför? 
Han är så naturlig och vågar vara sig själv i viloläge eller han tar paus när han har lust.

Jag har nångång provat ta pausläge, men det är helt omöjligt på dagtid! Det går helt enkelt inte in iå min natur att ligga på dagen. Jag vill helt enkelt inte heller vara utan stickning. Känner mig så lat om jag ”bara” sitter och inte gör något.

Kanske det är därför jag beundrar Kronblom som är soffliggare, till och med då han är ute och pimplar på isen.

Konstaterar att vi människor är så olika funtade, somliga morar och på dag ut och dag in, somliga vilar för det mesta.  Frågan är vem av dem är nöjdast? 
Det blir att fundera?

Söndagsfrid till dig som läser! 

Tita

(Bilden är lånad från nätet)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar