Bloggintresserade

18 mars 2023

Välj rätt….📮 %

 Inför valet…

Alla lovar mycket…. 

Ingen håller det de lovar…

Det märkliga är, att personerna som ställer upp,

lovar det ena och det andra. 

I slutändan har de int fått gjort nånting.

De kan prata och prata,,,,,, de kan visa sitt intresse. 

Vad är resultatet?

Joo sin egen välmåemde, sin egen lön, sina egna förmåner.

Ingenting till väljarnas fördel, tänk på det när du väljer in din kandidat!


Lycka till!

Om alla tänker på tro hopp och kärlek till sin nästa, då tror jag vi får en fin regering, inte om de tänker på sitt eget bästa.

Eller att de tänker, efter jag kommit in i riksdagen så sitter jag nån period och får hög pension och bra namn!

Tänker jag negativt eller positivt?

Inte varken dera.

Jag är realist idag!

Ha en fin dag!

Tita


(Egen bild och egen design med tro hopp och kärlek.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar