Bloggintresserade

31 maj 2020

Den blomster tid... med tacksamhet

 31.05.2020

Pingsthelg! 
☀️Solsken och vackert hela helgen, lite blåsigt som det brukar vara på pingst.
Tacksam för  allt runtomkring, för barnbarnen. En fick studentne, 2 gick ut nionde årskursen. Alla tre söker vidare studier. 🌹🌹🌹
Resten av barnbarnen fortsätter till följande klass.
En börjar första klassen i höst. Så är livet! Allt har sin tid! 🙏🏼

🙏🏼Tacksamhet har fått flöda hela maj månade speciellt med mitt eget välbefinnande, förstås har jag varit tacksam över många händelser under året, men i maj var allt ännu mera tacksägelsefull, med hälsobesked att allt är under kontroll. Gud är god, han vet vad vi behöver var och en. 
Han ger oss krafter då vi behöver dem! 
Åt Gud är ingenting omöjligt!

Med tacksamhet i sinnet, fortsätter jag med knäppta händer.

Ber för alla släkt och vänner! Speciellt ber jag för vänner som inte orkar, när problem uppkommer och blir störande för det man planerat i tiderna. Vissa saker kan man ingenting åt. Livet är så händelserik. Jag ber för mina bönebarn som jag lovat be för, Gud ta hand om dem alla, du Herre vet, vad som är bäst för dem. Låt din hand leda dem alla till dig! 
I Jesu namn Amen
Corona tidens kram till er alla!
(Rosenbilden är min egen, knäppta händerna har jag lånat från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar