Bloggintresserade

7 jan. 2013

Fånga dagen och stunden med kameran ute i naturen.

En solig  dag, den 05.01.2013
sade jag åt "gubben" min att nu far vi ut till stranden 
och fotograferar bilder till min bönesida.
Jag hade vallat min sons hund en vecka efter julen när de var 
till Gran Canaria på julsemester. Nu hade jag varit utan hund
några dagar och kända mig instäng och ville ut i friska luften, fast jag 
har både värk och hosta och femföre snuva.
Vi klädde på oss och for ut till Fäboda som det kallas här hos oss-
Knäppte några speciellt vackra bilder, som jag designat med bön 
och tänkvärda ord.  Här nedan kommer några av bilderna.



Härefter så ser man det vackra på ett annat sätt än då man är ung och mitt i 
arbetet och göromålen.
Jag har de senaste åren lärt mig fånga det vackra på bild
.



 Det är att se det som finns runtomkring oss! 


I varje liten vinkel i naturen kan kan finna något speciellt och det är 
av Gud skapat 



Varje dag är en gåva
Gör det bästa av din dag!
Du är själv din lyckas smed! 
Tänk positivt och fånga stunden!
Ha ett fint år som är framför och
lär dig livets stora gåta: 
ÄLSKA GLÖMMA OCH FÖRLÅTA! 

TITA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar