Bloggintresserade

15 feb. 2013

Boken är klar som vi skrivit med min syster



Hej!

Jag och min syster Agnet har skrivit en bok. Publiceringsdag är idag, 15.2 2013

Presentation:
Bokens titel är: Låt hjärtat leda dig rätt.

”Vi blir som vi tänker” Budskapet i boken är just vårt tänkande. – Tänk om, tanken på ett annat sätt, vår önskan är, att läsare skall få inspiration och bli motiverad att tänka om.

FRÅN OSS TILL DIG ”TÄNK OM”

Att bli sedd och omtyckt, det betyder i princip samma sak, men från två olika perspektiv. Fast vi är systrar och nästan likadanna, formulerar vi tankarna olika. Det vi skrivit här vill vi ge åt dig, som vägledning i tanken, om att bli sedd.

Bekräfta varandra är att bli sedd av den andra. Man behöver inte bevisa eller prestera något. VAR DIG SJÄLV! Det finns bara en som du!
Hälsningar från Neta och Tita.

Är du intresserad av att beställa boken? Mera info gällande pris/beställning, kan du ta kontakt med mig eller Agneta, via meddelande på FB eller här via bloggen. 




Det har varit en härlig skrivprocess när vi skrev med min syster denna boken.
Vi har skrattat och ibland svettats och inte en gång har vi menat  ge upp. 
Vi hade målsättning att få boken klar på år 2013 och nu har vi den klar. SKÖNT!
;) 

Kram till er alla 
TITA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar