Bloggintresserade

18 juni 2011

Bara vara tror jag? Få se hur det blir?

Här lagar jag nypotatis och grisfilé i ugn. Jag har redan plockat lite med mina blommor och läst Öt. Hemmets V hade jag fram och läste en novell och tänker börja idag kanske med en roman. Fick en socka färdig i går som jag stickade och började med andra till denna sockpar. Jag ämnar inte städa så mycket idag. kanske jag damsuger terrassen och far till Erikin Halli efter lite fågelmat. Annars blir väl det att vara här hemma och bara vara....tror jag, åtminstone såhär på f.m. Sen kan det ju hända att allt blir en röra mot kvällen. Vi får se vad dagen D har med sig? Ha en bra dag!

 Hittade ett foto som ser skönt ut.....avslappnande och visst är det sommarlov!!! 
Ta det lugnt och njut av stillheten i gungan! TITA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar