Bloggintresserade

20 dec. 2019

🥰Mina julbestyr!🌟🌟🌟

Mina julbestyr!🌟🌟🌟🥰

Jag var på cafe i går med min ena syster!
Alltså vilken härlig känsla att se på folk som stressar, med julförberedelse och vi satt bara på caféet. 
Min syster sa: här sitter vi i all skön stund och njuter av kaffe och te med tilltugg.
Nog är det skönt att ha sluppit stressen! Ja verkligen skönt. 

När jag kom hem så for jag på en motionstur med min vännina, eftersom det var vackert  väder, solen sken och några minusgrader visserligen, men skönt att gå och njuta av frisk luft.

Tacksam att det finns människor som förstår och vill förstå hur livet är föränderligt och att det inte alltid är bara rosor på vägen, och som ställer upp också i motgång som i medgång. Det är en gåva från ovan!

Julgumman och julgubben sitter på sin vanliga plats i hyllan, med lite dam som samlats under hösten.  Så gott folk hoppas ni alla får en fridfull jul med glädje i era hjärtna. 

God Jul och njut av julen!

Tita


2 kommentarer:

  1. God Jul dit också ! Tur att vi inte behöver stressa och bästa julklappen är vänskap (systerskap) bara att sitta och ta det lugnt och njuta en stund :)

    SvaraRadera
  2. Så är det! Nu just te och en havre skopa, med smör, jätte gott! 🎄🎄🎄❤️🌟🌟

    SvaraRadera