Bloggintresserade

5 juni 2019

Så Småningom köper jag sommarblommor 😂😄💚🌱💚

Nog hinner jag, tids nog, i morgon osv.
Så småningom!

Jag har i flera veckor planerat köpa lite blommor och pigga upp gårdsplan. Hängblommor vid stug väggen. Men då tänker jag att nej, vilket vattnas hela sommaren, så då glömmer jag det några dagar och is inte hassa pengar på blommorna. Idag kom jag på igen, nog måste jag ju köpa lite växter, fröjd för ögat! Joo så småningom skall jag nog köpa tänker jag , tids nog, hinner jag.  Jag skjuter framåt blommorna, tycker jag skall ändå hinna. Men sen kommer jag på att Nordens sommar är kort. Nog borde jag köpa några blommor.  Så nu väntar jag och ser om jag blir inspirerad?  
Så småningom har jag väl massor med blommor som måste vattnas. Hinner jag inte i sommar så blir det i nästa sommar, eller hur?
Ha en fin sommarkväll!

Tita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar