Bloggintresserade

21 aug. 2012

Hello igen mina vänner!

Läs gärna sidan som jag satt ner en länk på här neden:
http://www.facebook.com/TankvardaOrdCitatOchBibelverser

Denna Hortensia fick jag av "gubben" min till morsdag
2011


Pensionärslivet har tagit vid och tankarna flyger och far och stickandet fortgår varje dag samt fånga stunden på bild. Här kommer några bilder.


Man kan slappna av och resa norrut och fånga vyerna
på foton
Ylläs i bakgrunden.

I Lappland växer denna blomma överallt på dikesgrenen 
Den lyser vackert och piggar upp 
karg natur.


Denna gärdesgård var strax utanför vår stuga i Äkäslompolo 
Vacker och gav en känsla av lugn och ro.

När man vandrar i naturen ser man (om man ser) vackra vyer och denna bäck var rogivande för ögonen.


En ensam båt var vid stranden och båtar är ju alltid känsloladdade 
när man ser dem enamma och uppdragna,
eller hur?

Ibland sägs det att dessa blommor är ogräs..
Men o så vackra!

Mina tomater, joo joo
Minnsann goda!

Läs och lyssna på musiken i länken nedan:
http://www.facebook.com/TankvardaOrdCitatOchBibelverser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar