Bloggintresserade

17 mars 2012

Pensionärsliv fortsätter .... skönt!

Börjar kanske bli van med att bara vara...Märkligt att det nog tar sin tid. Nu när jag har analycerat det hela: Va sko man komma in i pensionärstillvaro som man sko vända ett blad, efter 40 år i arbetslivet, det är klart att det tar flera dagar att komma underfund med att man inte behöver fara någonstans utan att man får göra vad man vill. Det är ju egentligen bara 17 dagar som jag varit i pension, så.....ni vet...processen får ta tid. 
Mina damer.... ser ni det känns bra att få vara lat ;) Eller vad tror ni? 

Vad kan man åt sig man måste också lära sig att vara den man är. Tur är det för annars skulle man ju spela teater.
Det är att ha MOD att vara sig själv.

Som jag brukar säga "Fånga dagen och fånga stunden"

HA EN FIN DAG MINA VÄNNER ! 
KÄNNER MIG NÄSTAN SOM PENSINÄR....  ;) 

1 kommentar:

  1. Så är det. Allt har sin tid och allt tar sin tid. Vi skall vara tacksam för det vi har men samtidigt tillåta oss att drömma om nya livsmål.Alla har sin uppgift där vi är.Ha en fin dag du också!

    SvaraRadera